KONFIDENTAL NIGHT

KONFIDENTAL NIGHT





Hanbin: W dzisiejszej audycji Konfidential Night damy Wam informacje o MV, a także ekscytujące wiadomości i treści, więc nie zmieniaj kanału (transmisja)!
HANBIN: (jąkanie) - A teraz, czy możemy pozdrowić fanów?
Donek: Minęły już ponad dwa lata, prawda? Jestem tancerzem i wokalistą w iKON - Donghyuk!
Yunhyeong: Cześć, jestem Yunhyeong!
Hanbin: Tęskniłeś za kamerą.
JUNE: Cześć, jestem seksownym wokalistką iKON - Koo Junhoe
Jinhwan: Jesteś piękny!
June: Tym razem wróciłem z czarnymi włosami.
Yunhyeong: Wróciłem z dżungli!
- Jak długo będziesz o tym mówić?
June: Jeśli chodzi o moje hobby, piszę wiersze
Hanbin: June pisze wiersze i przesyła je do mnie każdego dnia. Mieliśmy bitwę, w której przedstawialiśmy nasze wiersze członkom i wygrałem!
Jinhwan: Wygląda na to, że fani planowali napisać "오랜만 이야 많이 그리웠 어" wiadomości! (Przez długi czas się nie widzieliśmy) - Czytając te linie, nie pamiętasz żadnego rapera? MC Song of Yunhyeong?
Yunhyeong: Przeprowadziliśmy się, ale wciąż słyszymy przez ściany głos Jinhwana grającego z managerem w gry.
Jinhwan: Ponownie uczę się gry na gitarze i śpiewam.
Hanbin: Hyung myślisz, że jesteś słodki?
Bobby: Tak myślę.
(wykrywacz pokazał kłamstwo)
Hanbin: Hyung, jesteś naprawdę słodki!
Hanbin: Hyung, nie sądzisz, że jesteś trochę zboczony?
Yunhyeong: Nie ..
* Zabawka uderza prądem elektrycznym *
Chan: I to jest właściwa odpowiedź!
Yunhyeong: Czy jestem zboczeńcem?
Jinhwan: Kto jest moim najlepszym przyjacielem?
Członek: June chce wybrać siebie!
June: Nie! Jego najlepszymi przyjaciółmi są książki.
Yunhyeong: Książki? Nigdy nie widziałem, aby Jinhwan przeczytał co najmniej 10 stron.
Hanbin: Przez ostatnie 8 miesięcy żyłem jak samotnik, wtrącony między hostelem a pracownią. Teraz nawet spotkałem się z moimi kolegami z klasy. Poszliśmy na film.
Hanbin: Dobra, jaki jest temat dzisiejszego wieczoru?
JUNE: Młodzież.
iKON: "Konfidential night"
JUNE: Czy to nie oznacza młodości?
Hanbin: Możesz zrobić wszystko, gdy jesteś młody.
Podczas transmisji wszyscy członkowie ujawnili swoje sekrety.
Hanbin: A pierwszym sekretem jest... Hmm... Ktoś pokazuje swoje cechy przywódcze, oferując nam to, czego musimy się nauczyć od samego początku, ale zawsze zasypia, gdy nadejdzie czas pracy.
iKON: Chanu.
June: Czy pamiętasz, co powiedział YG? Dbanie o swoje fizyczne "ja" jest także pracą.
Chanu: Jesteś okropny!
Jinhwan: Bobby nadal przychodzi do mojego pokoju, chociaż nie ma nic do powiedzenia.
Hanbin: Po prostu chce być z tobą!
Bobby: mój pokój jest zbyt brudny ...
Jinhwan: Pewnego dnia poczułem się źle i po prostu leżałem w łóżku.
June: W porównaniu do innych członków nie zwracam uwagi na myśli i uczucia Jinhwana ..
Jinhwan: Wtedy słyszę June otworzył okno i krzyknął, nieformalnie iz naciskiem: „Jinhwan co robisz”
June: Byłem tak zdezorientowany !! Myślę, że milczałem przez około 9 sekund!
Jinhwan: W tym samym tonie powiedział: "Dobra, a potem odpocznij ..." i odszedł.
Jinhwan: wróciłem i zacząłem skręcać wieko balsamu w swoim pokoju, udając, że tylko przyszedł po niego ..
Yoyo: Ostatnio, ja mieszkam z Hanbinem i troszczę się o to by się uśmiechał
Yoyo: Myślisz, że twój "Hawksy" jest lepszy od mojego?
Hanbin: Lepszt.
Yoyo: Ale ja jestem prawdziwym właścicielem tego słowa !!
Hanbin: June, nie sądzisz, że śpiewasz zbyt często?
June: Przyznaję to. Czasami, gdy jestem w dobrym nastroju, chcę śpiewać.
Mówią o Donku
Donek: Cóż, jestem pewny siebie w swoim ciele.
hanbin: Jego tyłek jest mały, ale uroczy i jest z tego dumny. Ale jego biodra robią wrażenie bardziej niż kapłana.
Donek: Tak, zgadza się.
June: W Donku atrakcyjne części są ukryte po całym ciele.
Yoyo: Chcę, żebyś słuchał piosenki bez żadnego ubolewania i ciężaru.
Jinhwan: Teraz ogląda nas 200 000 ludzi!
Bobby: Przede wszystkim pamiętałem taniec Yongheonga podczas filmowania. (śmieje się) - Byliśmy zmęczeni i nie mieliśmy siły, ale byliśmy razem, bawiąc się i gawędząc - dlatego poszło dobrze.
HANBIN: Jak nazywa się nasza transmisja?
Ikomic: Konfidential!
Hanbin: Dlaczego ciągle myślę o imieniu kontinnental?
Donek: To jest nazwa hotelu !! (interkonntinental)
Chłopaki opisują piosenki z nowego albumu.
HANBIN: LOVE SCENARIO ma melodię, która jest bardzo łatwa do zaśpiewania, sama piosenka jest bardzo energetyczna, wraz z fortepianowym riffem.
Donek: Moja ulubiona piosenka jest Beautifull, to naprawdę piękne choreo. Zaczęliśmy to dużo później, w porównaniu do reszty, ale piosenka i taniec są naprawdę dobre.
Donek śpiewał spoiler: 모든게 너무 ( „Wszystko tylko ..”)
Hanbin: Szczerze mówiąc, wszystkie te piosenki są bardzo miękkie i emocjonalne, ale DOTDAE ( „One i tylko „) - Jeżeli inne utwory w porównaniu do zwierząt, są roślinożerne, a” one and Only „- mięsożerne.
Jinhwan: Szczerze, to piosenka, która ostatnio mnie przyłapała.
HANBIN: Naprawdę?
Jinhwan: Nie, skłamałem
Jinhwan: Hanbin tak często dajesz spojlery na naszych koncertach.
JUNE: JERK to moja ulubiona piosenka! Jestem złym chłopcem.
Hanbin: Dlaczego?
JUNE: Nie wiem. Po prostu.
(śpiewa) - "넌 좋은 여자 니까"
Hanbin: Tytuł piosenki JERK (uwaga: łajdak, łotr), a śpiewasz„Jestem dobrą dziewczyną” ...
JINHWAN: Piosenka jest bardzo dobra NAJLEPSZE teksty przyjaciela, gęsiej szyi i uszu - łaskotał.
iKON: Zdobyliśmy 200 milionów serc !!
Donek: Czekaj, ale czy to możliwe? Mamy więcej serc niż ludność naszego kraju.
Hanbin: To niesamowicie duża liczba.
Donek: Myślę, że WSZYSTKO będzie interesujące dla osób w wieku 30-40 lat. teksty są bardzo piękne.
June: Hug me ma bardzo szykowny tekst
Chanu: Przestańcie psuć wszystko!
HANBIN: W rzeczywistości ta piosenka ma już 4 lata. Widziałem film „Ajeossi” po MIX & MATCH, i była kolejka, stwierdzając: „Pozwól mi trzymać cię raz”
Chan: W HUG ME słychać gwizdek
Chan: Moim ulubionym utworem jest NIE ZAPOMNIJ.
June: Czy możesz to opisać, porównując je z jedzeniem?
Chan: Cheeseburger z dwoma kawałkami sera.
Hanbin: Napisałem JUST GO przed piosenką MY TYPE. Jest w pierwszej piątce moich pierwszych piosenek. Napisałem go zaraz po piosence dla Winner
Bobby: LOVE ME to bardzo współczująca piosenka.
Jinhwan: To jest piosenka hanbina.
HANBIN: Dlaczego to moja piosenka? To jest piosenka Jinhwana.
Jinhwan: W rzeczywistości ta piosenka to June
Hanbin: Mam wiele piosenek współczujących, to jest tylko jedena z trzech. Działają najlepiej na mnie.
(Wykaz utworów spada z podstawą)
Yunhon: A co to znaczy ..?
Hanbin: Wygląda na to, że uda nam się ...
Bobby: W tym albumie nie ma karty! (Hanbinu pokazuje swoją kartę June)
Ikon: Oh, to ...
June i Bobby (przerywa): - Proszę, nie zaczynaj znowu ...
Fan: Czy były jakieś zabawne momenty podczas kręcenia klipu?
Jinhwan: Nagle coś sobie przypomniałem. June był wojownikiem jedzenia!
Yoyo: Wygląda na to, że zjadł wtedy 7 dań.
June: , zjadłem około siedem razy.
Jinhwan: Wydaje się, że w dniu, w którym zdobył wszystkie 7 kg.
HANBIN: Czy pracownicy mają wideo?
Wszyscy: wideo? Ach, oni nie mają ...
Hanbin: Sam to zrobiłem! Po prostu zjadł tak dużo, że chciałem uchwycić ten moment. Że tak powiem, dowód.
Jinhwan: Następnie możemy umieścić go na Instagramie lub w innej sieci społecznościowej.
Hanbin: Opublikuję to!
Yoyo: To jest dobre. Byliśmy tacy zaskoczeni! Zjadł i znów zaczął jeść! * parodie *
Jinhwan: A co jadłeś?
June: Takkalbi, makaron - trzy razy. Dziesięć hot dogi ..
iKON: Dziesięć ... (śmiech) - Zjadł to wszystko tak pysznie, robiąc różne dźwięki!
Raporty od aikonika:
- hanbin poszedł do klubu komputerowego z kimś takim jak menedżer, ale nie wylogował konta przed wyjazdem.
Hanbin: (zszokowany) ... Wow. Jak ... Skąd wiedziałeś? ... Tak ... Właściwie to poszedłem tam z Jevonem. (One) - Byłem tam około trzech godzin.
- Czy wiesz, że istnieje gra online, w której można przebierać mini-Jinhwahn?
Chan: Cóż, wygląda całkiem uroczo!
Jinhwan: To nie ja.
Chan: Któregoś dnia pokażemy w sieciach społecznościowych, w jaki sposób gramy.
Hanbin zacytował film "Wraz z bogami".
Jinhwan: Być może usłyszysz rap Yoyo w Weekly Idol. To jest coś.
- June składa ręce jak dinozaur
June - tak, to mój zwyczaj od dzieciństwa. Ponieważ mam piękne i ciężkie ręce.
Hanbin: I zauważyłem, że masz słabe nadgarstki i kostki.
- foto Chan, gdzie jest na planie i wygląda bardzo sennie.
June: Wyglądasz jak suszony kumkwat!
HANBIN: Wygląda jak ziemniaki w puszkach
June: Oh, masz rację!
iKON: Wszystko dla ciebie, droge ikonic !! (parodiowali Yang Hyun Soka)
Chan: A jednak ... jutro są moje urodziny.
Hanbin: W porządku, wszystkiego najlepszego!
* Chłopcy klaszczą *
Chan: Wrócimy i spotkamy was wszystkich.
June: Kłamca.
Chanu: Co ...?
Chanu: Ostatnio lubię drażnić Hanbina ponieważ Yoyo jest nudny.
Hanbin: Jestem bardzo szczęśliwy, że mamy nowe piosenki. "BE I" wydawało mi się wrastać w moje kości. Jestem tym zmęczony i dlatego jestem podekscytowany nową piosenką One only one ! Mam dobre przeczucia w związku z rokiem 2018. Nawet sny są dobre, zwłaszcza ostatnie, więc bądźmy zdrowi i starajmy się mocno! Chcę was zobaczyć na naszych koncertach, więc proszę, zaczekajcie na nas.
Yoyo: Myślę, że iKON jest jak tęcza i ...
HANBIN: (przerywa) - Jesteś przygotowany, spowiadaj się, co?
Yoyo: Nie, to improwizacja.
Hanbin: W jaki sposób wyrażenie "iKON jako tęcza" może być spontaniczne?
Hanbin: Nie udało mi się poprawnie wymówić nazwy naszej transmisji do samego końca.
Donek: Zmieńmy lidera.
Hanbin: Dzisiaj nie byłam taka zły. Po prostu nie mogę wymowić tylko tego słowa.
___
Tlumaczenie i publikacja bg@ikonpoland

Prześlij komentarz

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes Dostowane przez Style101