[RANDOM] Odkryty B.I sekret kręcenia dramatycznej sceny w "Apology"


Czy kiedykolwiek zastanawialiście się co muzycy mówią podczas nagrywania intensywnych scen? 



  W poście opublikowanym w dniu 16 listopada przez  Instiz, Internauta A napisał wątek zatytułowany "sekret  niektórych Idoli do tworzenia atmosfery w teledysku."
Skupiając się na opublikowanym niedawno  teledysku przez Ikon utworu "Apologia", pisze internauta:


 
 
 

"Jest to scena z liderem BI",  opisując scenę jako smutną segmencie, która w końcu kończy się w pogoni za odjeżdżającą kobietą.  "Post-skrypty w teledysku" 

 

Powyższy tekst opisuje, jak scena została nakręcona w zwolnionym tempie, i dlatego, że scena nie ma lini wszystko było improwizowane, więc mówione były takie rzeczy jak: " Co miałeś na obiad? Miałem kimchi smażony ryz!! Czy wszyscy mają napoje energetyczne? Przepraszam za spóźnienie!!! " i gonił za dziewczyną. 

" (B.I był później, więc dał wszystkim napoje energetyczne) Widziałem nagranie B.I pierwszy, więc pomyślałem, że dobrze gra, ale okazało się, że wyglądało to tak ㅋㅋㅋ Dziewczyna raz wybuchnęła (śmiechem), ponieważ podczas gdy ona płakała B.I powiedział: "Wiem, że jesteś aktorką, ale kiedy tak płaczesz to co mam zrobić !!! Nie mogę płakać!!! " 

 
" Co miałeś na obiad!!! Miałem kimchi smażony ryć!!! Czy wszyscy mają napoje energetyczne???!!!!

_____________________
cr: @Instiz
Publikacja: Edcetera@iKONPOLAND

1 komentarz :

  1. Przepraszam, jeśli urażę kogoś, ale jak dla mnie to wygląda, jakby zostało przetłumaczone przez google translate, niepoprawione, nieprzeczytane przed opublikowaniem.
    "Skupiając się na opublikowanym niedawno teledysku przez Ikon utworu "Apologia", pisze internauta:(...)"
    Czy nie lepiej byłoby przeczytać to jeszcze raz? Nie brzmi lepiej "Skupiając się na opublikowanym niedawno teledysku iKon "Apology", internauta pisze:(...)"?
    Nie wiem, jak innym, ale mi czytanie tak skonstruowanych zdań nie przychodzi zbyt łatwo i raczej odpycha, niż zachęca do dalszego czytania.
    Song Aiko

    OdpowiedzUsuń

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes Dostowane przez Style101