Bobby Love and fall

Love and Fall
"Chciałem być muzykiem, zanim zostałem raperem"




2 września YG Entertainment wydał pierwszy zwiastun albumu solowego Bobby'ego, który miał ukazać się 14 września.
Choć Bobby miał już solowy debiut w ubiegłym roku z piosenką „HOLUP”, to  był jego pierwszy pełnometrażowy album studyjny. To sprawia, że Ikon to pierwsza grupa YG po Bigbang, gdzie członek bbandu wyda swój pełny album.


Bobby  przedstawił zwiastun do swojego pierwszego solowego albumu, który ukazał się po  6 dniach i ujawnił jego chłopięcy urok.
YG Entertainment opublikował zwiastun wideo w swoim oficjalnym blogu. Oczekiwanie na pierwszy solowy album Bobby „love and fall” wzrosło a scena wodna w teaser  zrobiła na wszystkich  wrażenie. Teaser kończy się świeżym i chłodnym spojrzeniem Bobbyego. Ten miękki obraz kontrastuje z jego typem męskiej urody, co można było zobaczyć w „Mobb” i „SMTM 3”.
Bobby skomentował swój album: „Jest to solowy album, więc starałem się pokazać więcej wizerunku osobistego ..."
„Jestem bardzo zadowolony, że mogę spotkać się z wami dzięki swojemu pierwszemu solowemu albumowi pracowałem bardzo ciężko i chcę podziękować że tak długo czekaliście..”
Donghyuk również skomentował: „solowy album Bobbyego jest naprawdę wysokiej jakości.”

Ponieważmiał być to pełny album, oczekiwano  że Bobby pokaże swoją różnorodność kolorów muzycznych. I tak też się stało.






Bobby wyjaśnia sens „I LOVE YOU”:
„Pomimo faktu, że piosenka nazywa się” I love you „chodzi o smutną historię miłosnej pary, która była razem przez długi czas, ale ich miłość była stopniowo niszczona w czasie.” W odniesieniu do tego tytułu ciekawość wzrasta .
Tylko raz słuchałem tekstu, który mówi: „Kocham cię, ja wciąż kocham cię”, to wystarczy, aby piosenka utkwiła w głowie i oczekuje się również, że piosenkę polubi wiele osób
Pierwszy solowy album Bobby'ego „Love ad Fall”
z podwójnymi tytułowymi utworami „Runaway” i „I love you”
Bobby  prowadził transmisje VLive , w których wchodził w interakcje z fanami i rozmawiał o kulisach filmowania.







Lista piosenek :

1. I LOVE YOU
2. RUNAWAY
3. Alien
4. Tendae
5. UP (Feat. MINO)
6. SECRET (Feat. DK, KATIE)
7. IN LOVE
8. Swim
9. FIREWORK
10. Lean On Me

Prześlij komentarz

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes Dostowane przez Style101