Love scenario

{post będzie uzupełniany wraz z pojawieniem się nowych informacji}

22 STYCZNIA 2018 "Love Scenario"  Teaser




22 stycznia 2018 o godzinie 6 rano ( w Polsce)  na media społecznościowe Ikon został dodany Teaser tytułowej piosenki z albumu New Kids: Return   " Love Scenario .
Teaser zdobył ponad 38 tysięcy wyświetleń na YouTube, 35 tysięcy odtworzeni na  Vapp oraz 607 tysięcy serc  w pierwszą godzinę po dodaniu.





"LOVE SCENARIO" to utwór z poetyckimi tekstami, w monologu mówi się o dorastaniu poprzez miłość. Ma melodyjny i energiczny riff fortepianowy * i ogólnie jest harmonijną piosenką, która ujawnia wielkość B.I jako producenta.
* Riff to krótka technika (metoda) melodyczna, pełniąca funkcję rozpoznawalnego tematu utworu muzycznego. Jest charakterystyczny dla afrykańsko-amerykańskiej muzyki kultowej, jazzu i niektórych gatunków muzyki rockowej.




Przedstawiciele YG: "Mamy nadzieję, że dzięki drugiej płycie indywidualność i rozwój iKON przejawia się nie tylko dla fanów, ale także dla szerszej publiczności". Oczywiście, nie będzie źle jeśli wykresy będą dobre, ale celem YG w tym roku jest, aby grupa miała stały postęp w całym kraju.
"Dodali:" Piosenka "Love Scenario" ma melodyjny i energetyczny riff fortepianowy ze smutnymi tekstami przedstawiającymi szczególny urok. Można oczekiwać zorganizowanej choreografii. Najbardziej imponujące jest to, że utwór tytułowy bardzo różni się od tego, czego oczekiwano. To nie jest taniec idoli lub mocna hip-hopowa piosenka wypełniona dagem. Aby jej słuchać, pojawia się uczucie nowości, jakbyś wrócił do debiutanckiej ery iKON i słuchał " MY TYPE "po raz pierwszy. "





25 stycznia 2018  godzina 10.00 :  Love Scenario   na oficjalnym kanale IKON



Na kilka minut przed dodaniem  MV, HanBin zrobił transmisje przez aplikacje Vapp, w której powiedział : 

"
Hanbin: Chociaż nasz dyrektor ujawnił prawie wszystkie nasze piosenki, mam nadzieję, że podobają wam się nasze starania i mocno was kocham. Naprawdę chcieliśmy, abyście byli częścią naszych tekstów. Wyjaśnię szczegółowo każdą piosenkę za około 2-3 dni. Do tego czasu mój telefon zostanie wyłączony. Usunąłem prawie wszystkie utwory z serwisu muzycznego na moim telefonie i wkrótce je wyłączę. Proszę bądźcie szczęśliwi i bądźcie zdrowi. Cieszcie się piosenkami. Napisałem je dla was wszystkich, abyście mogli odpocząć.
Hanbin: Nie jestem zbyt dobry w mówieniu o miłości, ale nadal was kocham! Proszę częściej słuchać wszystkich naszych piosenek. Teraz czuję absolutnie to samo, kiedy wyszło MY TYPE Przepraszam, że tak długo czekaliście . I dziękuję, że zawsze na nas czekacie. Będziemy pracować jeszcze ciężej. Będziemy mieli dużo zajęć w kraju. Będą wiadomości, które zaskoczą was jeszcze bardziej, więc czekajcie na to. Jestem wdzięczny za wsparcie i bycie naszą siłą.
HANBIN: kłamał bym, gdybym powiedział, że się nie denerwuję. Ale jestem w tym dobry, a oczekiwania ludzi wokół mnie są dość wysokie. Och, co ja mówię? Jestem tak zmęczony po filmowaniu. Kocham was wszystkich. Naprawdę nie mówię tego tak często. Jest cytat z jednej strony, którą lubię. "Gdy będę iść i pójdę do samego końca, będę mógł wspiąć się na szczyt." W każdym razie do zobaczenia później! "




Prześlij komentarz

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes Dostowane przez Style101